Social Icons

Pages

mercoledì 19 giugno 2013

Ja si duhet të silleni në shtrat…(FOTO)

Ajo do që Ai t’i përkushtohet më shumë fazës përgatitore të aktit të të bërit dashuri. Kurse Ai dëshiron që Ajo të jetë më pak egoiste në shtrat, por edhe më e papërmbajtshme sesa tregohet. Në këtë mënyrë, dashuria e shfaqur në shtrat mes dy partnerëve, paraqet nevoja të ndryshme prej tyre. E kësisoj, edhe situatat që krijohen nuk janë aspak të lehta. Ja si duhet t’i menaxhoni ato:
AI
1. Duhet t’i propozojë partneres së tij që të përpiqet të kryejë më shumë lojëra erotike në shtrat.
2. Lidhur me fazën paraprake të të bërit dashuri, ajo duhet të jetë më e mbushur me fantazi dhe dëshirë prej saj.
3. Dashuria nuk duhet që të kryhet vetëm në mbrëmje. Edhe në këtë rast, sekreti është i gjithi tek ndërmjetësimi.
AJO
1. Përpiquni t’ia shpjegoni partnerit tuaj se do të jetë shumë më të kënaqshme për të dy, jo vetëm për veten tuaj, që ta arrini maksimumin e dëshirës para marrëdhënies intime.
2. Bëjani të qartë partnerit tuaj se në qoftë se ai përdor më pak tone agresive ndaj jush, atëherë do të ketë një dozë më të lartë të erosit mes jush.
3. Përpiquni për t’i krijuar partnerit tuaj vende të reja dhe mënyra të reja për të kryer marrëdhënie intime. Çfarë ju duhet është vetëm një grimë më shumë imagjinate.

Nessun commento:

Posta un commento