Social Icons

Pages

lunedì 17 giugno 2013

I dashuri i Jennifer Lopez: Jam i bindur,ajo po më tradhëton

I dashuri i Jennifer Lopez: Jam i bindur,ajo po më tradhëton
Jennifer Lopez dhe i dashuri i saj Casper Smart,kanë debatuar,për shkak të akuzave të këtij të fundit se ajo e tradhëton me reperin Pitbull.
“Casper është i bindur se Jennifer po e tradhëton atë me Pitbull. Ai është përplasur me këngëtaren dhe ka kërkuar që ajo ti tregojë nëse ka një mardhënie me Pitbull”,tha një burim për mediat amerikane.
“Jennifer në fillim thjeshtë ka buzëqeshur kur ka dëgjuar këto fjal nga i dashuri i saj Casper. Por,më vonë ajo i ka bërë të qartë se është ajo që prodhon paratë në lidhjen e tyre,dhe nësë nuk i pëlqejnë kushtet mund të largohet.”
Ai u dorëzua dhe filloji të thotë:” Jennifer nuk mund të më lërë! Ajo më ka premtuar se do të më bëjë të famshëm”,shtoi më tej burimi.

Nessun commento:

Posta un commento