Social Icons

Pages

lunedì 1 luglio 2013

Beyonce: Blue Ivy, admiruesja ime më e vogël


Beyonce: Blue Ivy, admiruesja ime më e vogël
Bewonce Knowles nuk influencon vetëm të rriturit më artin e saj. Këngëtarja pranon se edhe vajza e saj 17-muajshe është një admiruese e punës së saj dhe madje i 'dërgon' mesazhe nënës së saj, kur i pëlqen diçka. 

"Ndërsa i tregoj asaj punët e mia, pavarësisht se Blue Ivy është e vogël dhe nuk përqendrohet dot gjatë, ajo më jep mesazhet në mënyrën e saj, se i pëlqen diçka ose jo", thotë Beyonce.

Së fundmi Beyonce ka ndarë me fansat e saj një foto të vajzës Blue Ivy, ndërsa ajo mban një kurore në kokë.



Po ashtu këngëtarja ka ndarë edhe një foto ku shfaqet ajo vetë e veshur me të kuqe, pranë karrocës së të bijës. Fotografi ka fiksuar një moment, ku Blue Ivy ka prekur me gisht hundën e nënës së saj.



Beyonce pëlqen të ndajë fotot e saj me të tjerët, ndërsa rrëfen se nuk pëlqen që të dëgjojë zërin e saj.

Nessun commento:

Posta un commento